Smycz z metalowym karabinkiem czarna
Strona z towaremSmycz z metalowym karabinkiem granatowa
Strona z towaremSmycz z metalowym karabinkiem czerwona
Strona z towaremSmycz z metalowym zaczepem, odpinaną klamrą i złączką bezpieczeństwa czerwona
Strona z towaremSmycz z metalowym zaczepem, odpinaną klamrą i złączką bezpieczeństwa pomarńczowa
Strona z towaremNiebieska smycz z metalowym zaczepem, odpinaną klamrą i złączką bezpieczeństwa
Strona z towaremSmycz z metalowym zaczepem, odpinaną klamrą i złączką bezpieczeństwa turkusowa
Strona z towaremSmycz z RPET z metalowym karabińczykiem i złączka bezpieczeństwa niebieska
Strona z towaremSmycz z poliestru z wysuwanym uchwytem na identyfikator oraz złączką bezpieczeństwa czarna
Strona z towarem„Reklama – dźwignią handlu” - ten tekst znakomicie oddaje charakterystykę obecnych czasów – dzięki reklamom rośnie popyt więc znacząco wzrasta podaż, a dzięki temu ceny mogą utrzymywać się na określonym poziomie. W momencie spadku zainteresowania lub wzrostu cen popyt ulegnie obniżeniu, więc dobra reklama lub gadżet z logo firmy, ofiarowany przy zakupie dowolnego produktu, może zmienić na korzyść sytuację spadkową.
Z pewnością każdy ma w domu jakiś gadżet z logo firmy, z którą miał kontakt lub otrzymał go w ramach promocji – ponieważ są to zazwyczaj przedmioty użytkowe, nie pozbywamy się ich, lecz wrzucamy do szuflady na tak zwane „przydasie”, z nadzieją, że wykorzystamy je przy jakiejś sposobności. Najczęściej to długopisy, breloki do kluczy, pendrivy, a także smyczki – czyli specjalne tasiemki zakończone karabińczykiem, służącym do zawieszenia na nim kluczy, identyfikatora lub innego przedmiotu. Wszystkie tego typu przedmioty, spełniające rolę gadżetów reklamowych, posiadają nadrukowane logo firmy pragnącej znaleźć nowych kontrahentów oraz potencjalnych klientów. Gadżet reklamowy może być także wyrazem podziękowania dotychczasowym odbiorcom za ich lojalność i zaufanie.
Produkcją gadżetów reklamowych zajmują się specjalistyczne firmy, które swoją działalność prowadzą na dwóch płaszczyznach:
W zależności od materiału z jakiego wykonany został gadżet, grafika lub napis nanoszone są na jego powierzchnię przy pomocy specjalnych urządzeń, wykorzystujących jedną z technik i jest to: grawerowanie laserem, tłoczenie, drukowanie UV lub tampondruk.
Wśród wszystkich rodzajów gadżetów, najbardziej rozpowszechnione są smycze z nadrukiem logo firmy, a ich użytkowość może być wykorzystywana na wiele sposobów; mogą służyć jako smycze do identyfikatorów czy jako smycze do kluczy lub być używane do zupełnie innych celów.
Ponieważ smycze reklamowe produkowane są przeważnie z tkaniny, do ich oznakowania używa się urządzeń, które na powierzchni drukują odpowiedni tekst czy grafikę. Może to być nadruk jednobarwny lub wielokolorowy. Tusz użyty w drukarce jest bardzo trwały i odporny na wiele czynników zewnętrznych. Smycze z nadrukiem ofiarowywane są najczęściej gościom zaproszonym do firmy w sprawach biznesowych lub w celu udziału w konferencji.
Chcesz dostawać informację o naszych nowych usługach, towarach oraz promocjach?
Podpisz się na nasz newsletter!